Tevékenység

  • joined the group Beagle Pain csoport logójaBeagle Pain 6 év, 2 hónap óta

    • Sziasztok! Sajnos az én kutyusomnál is ezt a betegséget állapították meg. Január óta háromszor jöttek elő nála a tünetek. Mindháromszor szteroidot kapott injekcióban. Másnapra mindig jobban lett tőle, egy ideig jól is volt aztán újra előjöttek a tünetek. Most már ő is gyógyszert szed. Mi a Medrol tablettát szedjük, 2 hétig 2x fél, 2 hétig 2x negyed, majd még két hétig másnaponta negyed adagokban. Mellé a Quamatel gyomorvédőt szedjük mi is. Egy hete kezdtük el a gyógyszert szedni, azóta tünetmentes a kutyus, viszont sokat fekszik és kevesebbet játszik, mint régebben. Mellékhatásként nálunk is jelentkezett a rengetek víz ivás és a pisilés, illetve mindig éhes a kutya, mindent megenne, ha hagynánk. A mi dokink azt mondta, hogy 2 éves korára magától el fog múlni ez a betegség. Jobbulást és kitartást kívánok minden kutyusnak aki sajnos ebben szenved és nem utolsósorban a gazdiknak is!

    • Sziasztok!Az én kutyusomnak (Kolbi apukája) jött elő kb fél évesen. Sajnos a gyomra nem bírta a szteroidot,majdnem ráment a kutyus..így mi abbahagytuk és reménykedtünk hogy nem tér vissza..a létező összes vitamint megvettem neki(többek közt a verti dmg-t szedte sokáig)..és rengeteg zöldséget..lassan 3 éves és teljesen jól van(a lépcsőn néha húzza a lábát,de ennyi:)..ha sokáig szedi a gyógyszert ne csak a gyomrát, hanem a máját is védjétek!!..vegyetek neki valami májvédőt!

    • Nálunk igazából egyedül a száj nyitás-zárás volt ami nem ment a kutyának, na meg a jellegzetes testtartás, hátát púposította, fejét lefelé tartotta. De egyszer sem nyüszített mikor hozzáértünk, sőt bújt oda hozzánk, jött- ment az udvaron még ilyen állapotban is. A doki szerint azért nem evett és ivott, mert folyamatosan lázas volt. Mikor utoljára vittük orvoshoz akkor is 40 fokos láza volt. De a szteroid injekció után mintha kicserélték volna. Mi most végig csináljuk ezt a 3×2 hetes kúrát aztán reménykedem, hogy többet nem fog előjönni. De köszönöm szépen a tanácsot. Mindenképpen beszerzek valamilyen májvédőt is! Még egy olyan kérdésem lenne, hogy ha abba hagyjuk a szteroid szedését akkor továbbra is ennyit fog pisilni és inni, vagy egy idő után rendeződik ez a dolog is?

      • Sziasztok! A szteroid abba hagyása után rendeződnek a dolgok. Nem fog már annyit inni és pisilni sem.
        Mi a WC papírtól az üzenőfüzeten keresztül, mindent de mindent elloptunk, és megettünk :-P A Quamatel mellé mi adtunk neki még zöldkagyló kivonatott(emberi kiegészítő) büdös de imádta, csonterősítőt és vitaminokat, és homeopátiás készítményt. A súlyára vigyázzatok(bár most nem nagyon tudtok) mert nekünk sikerült felkapni pár kilót(20 kg volt), a szteroid szedés közben. Most már csak 15 kg. Reméljük hogy nem jön elő többet ez a csúnya betegség. Jobbulást neki és türelmet a kis csibészhez! :-)

    • Szia! Köszönöm szépen a tanácsokat!

Az 'Elfogadva' gomb segítségével elfogadod az általunk használt sütik (cookies) használatát. További információk

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close